WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

20 Ocak 2013 Pazar

RÖPORTAJ: 10 Soruda HÜLYA ASLAN =)

Merhabalar sevgili dostlar =)
Size muhteşem bir yazıyla geldim. Uzun süre dinlendi blog ama sürprizime bayılacaksınız. =)
Daha önce aynı çalışmayı SAFİYE EKİZ ile de yapmıştım. Şimdi sıra Aysha Dergi Stil Editörü HÜLYA ASLAN'da. Nasıl tatlı nasıl sıcak bir insan ki ricamı geri çevirmedi. Kısacık bir zaman diliminde hazırladığımız bu yazımızın büyük bir keyfini ve onu tanıyan ya da yeni tanıyacak olanlarla buluşturmanın haklı gururunu yaşıyorum.
Buyurun bakalım tatlı sohbetle birlikte Hülya (Aslan) Hanım'ı tanımaya... =)
NOTCAĞIZIM; Buradan da bir kez daha bana yardım etmeyi kabul ettiği ve hanımefendi kişiliğini göstererek yardımlarını benden esirgemeyen Hülya Hanım'a çok ama çok teşekkür ederim. =)


 


*İlk sorumda sizi tanımak ve tanıtmak istiyorum. Herkes sizi Ala ve Aysha’dan tanıyor. Peki ya asıl Hülya ASLAN kimdir?

1987 Van doğumluyum. Ben 2 yaşındayken İstanbul’a taşınmışız. 4 kardeşiz ve en büyükleri benim.  Düz lisede okudum. Üniveriseyi ise özel sebeplerden dolayı açıktan bitirdim. Bankasya’da bir süre bankacılık yaptım ve şuanda aysha dergi de stil editörlüğü yapıyorum.  Yengeç burcuyum çok duygusalım ama bir yanım çok cocuksu. Gezmeyi ve farklı insanlar tanımayı seviyorum bu da hayatım için ilginç tecrübelere vesile oluyor.

*Bizlere kapanma hikayenizden biraz bahsedebilir misiniz?
Kapandığımda 10 yaşındaydım. Çok küçük olduğum için annem beklemem gerektiği konusunda ısrarcıydı. Ama çevremde gördüğüm bazı insanlar ve emine şenlikoğlu’nun kitapları en büyük ilham kaynağım olmuştu.  Çok isteyerek kapandım ve hiç pişman olmadım.

*Her giydiğiniz, her taktığınız kısacası her tercihiniz hep merak ediliyor. Öncelikle merak ediyorum bir stilistiniz var mı yoksa bu tarzı kendiniz mi yaratıyorsunuz?
Kendimi belli bir stil ile sınırlamıyorum. Ruh halim bu konuda çok belirleyici bir özelliğe sahip. O gün mutluysam gökkuşağının bütün renklerini taşıyabilirim üzerimde.  Sakin ve dinginse ruhum toprak renklerini üzerimde bulurum. Siyah ise her zaman kurtarıcımdır ve kendime çok yakıştırırım J  Tarzımı olabildiğince özgün kılmak en önemli özelliğim sanırım. Sıradan bir kıyafete bile ufak detaylarla hareket katar, kumaşı şımartırım…

*Sizce bir kadın özelliklede bizler gibi “tesettürlü” ise nasıl giyinmeli, giyinirken nelere dikkat etmeli, nelerden kaçınmalı?

Bu çok ince bir çizgi esasında… Ben elimden geldiğince genellemiyorum. Çünkü gerçekten çok ciddi bir vebal.  İsteyen istediği gibi giyinsin ama ben daha modern olmak istiyorum diyen kardeşlerim öncelikle çok dar giyinmemeye ve kıyafetlerini seçerken kısa olmamasına dikkat etmeli. Bunun dışında en önem verdiğim hususlardan biri şalların,eşarpların bonesiz takılmaması. Tabi ki tercih ama benim nacizane fikrim bunun bir akıma dönüşmesini Müslüman genç hanımlar olarak engellemek.

*Bu sezon gardırobunuza eklediğiniz ve genel olarak gardırobunuza hakim olan parçalar neler?
Kollarında deri detayı olan salaş bluzum bütün kıyafetlerimi sollayarak askıda baş köşeyi aldı J  Ama gardrobumun en hakim parçaları tabi ki taş detaylı gömleklerim ve elbiselerim..

*Dolabınızın olmazsa olmaz parçaları neler?
Kot gömleklerim ve yere kadar uzanan eteklerim olmazsa olmaz… Haftasonları bana eşlik eden kapşonlu sweatlar ve newbalance spor ayakkabılarım kendimi ödüllendirmem konusunda en büyük destekçilerim.

*Alışveriş konusunda nereleri tercih ediyorsunuz? Tercih ettiğiniz markalar var mı?
Aslında alışveriş yapmayı çok seviyorum diyemem. Ben biraz kolaycıyım sanırım özel tasarım kıyafetler her zaman daha çok işime gelmiştir. Butikler ve kıyıda köşe de kalmış dükkanlar benim için çok davetkar. Marka tutkum kesinlikle yok beğendiğimi sorgusuzca alırım. Ama belli başlı markalardan bahsedecek olursak Zara, mango gibi markalar basic parçalar  almam konusunda ideal.. ipekyol ise feminen bir görüntüye sahip olmam için en uğrak adresim. 

Tarzını en çok beğendiğiniz tasarımcılar kimler?
Mutlaka her sezon severek takip ettiğim isimler ; Filiz Yetim, Hilal Oğuzkan, Pembe Pırıltılar ve Kuaybe Gider.. Onlar benim canlarım son dönemde muhafazakar camia için ciddi anlamda güzel çalışmalar yaptılar. Ve ileride ki zamanlarda çok büyük yerlerde göreceğim hepsini buna candan inanıyorum. Modacılardan da Dilek Hanif, Tanju Babacan ve Erol Albayrak’ı çok beğeniyorum.

*Tarzınızı 3 kelime ile tanımlarsanız?
Şımarık, Cool ve Kendine has…

*Son olarak Türkiye'de ve yurt dışında takip ettiğin bloglar var mı?

Olmaz mı? Son dönemlerde Bloglar altın çağını yaşıyor neredeyse birçok güncel moda ve güzel yaşam haberini onlardan alıyoruz. Çok fazla var adını unuttuklarımda tabi ki. Herkes kendi dalında çok başarılı ama en favorilerim Küpküp şeker (Kübra Tekin), zeynepinyemekgunlugu, esra keskin demir, Zehra görgülü, maritsa.co… İsimlerini yanlış yazmış olabilirim L Sanırım takibime takılan yeni isim de sen olacaksın…
Bana şirin blog’unda yer verdiğin için teşekkür ederim. Başarılarının devamını dilerim…
 SEVGİYLE KALIN =)

4 yorum:

  1. Çok beğeniyorum yüzü ne kadar tatlı
    :)
    Guzel bir röportaj olmuş
    Guzel bilgilere sahip oldum
    Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel sürpriz oldu :)) güzel bir söyleşi, tebrikler

    YanıtlaSil
  3. kendisini ahudem blog ödülleinde tanımıştım...
    Jüriydi...
    sosyal kategoride 1. olmuştum
    ve jüri özel ödülümü sevgili Hülya Aslan ın elinden almıştım...
    göründüğü gibi çok ciici çok tatlı bir hatun :))
    röportaj çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...