WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

22 Mayıs 2012 Salı

SAFİYE EKİZ RÖPORTAJI =)))



Merhabalar sevgili dostlar =)
Bu yazımda çok özel bir insanla yaptığımız sanal röportajı sizlerle paylaşacağım. Onu ALA DERGİSİ okurları az çok tanır. Kendisinden yardım istediğimde beni kırmadı ve hiç bekletmeden sorularıma yanıt verdi. Aklıma gelen moda ve stil ile ilgili soruları sormaya çalıştım. Ben ve çevremdekiler okurken çok beğendik. Umarım sizlerde beğenirsiniz…



BEN: Safiye Hanım sizi bilenler bilir ama hakkınızda bilgi sahibi olmayanlar için kendinizi kısacık tanıtabilir misiniz?

SAFİYE EKİZ: Safiye Ekiz stil danışmanı & moda tasarımcısı... Stil danışmanlığı ve moda üzerine özel eğitimler aldım tasarım adına şu anda özel bir firmaya koleksiyon hazırlıyorum. Kişilere Stil danışmanlığı hizmeti veriyorum ve  ayrıca her ay Ala dergisinde okuyucularla buluşuyorum.

BEN: Eğitiminize ve zevklerinize güvenerek hemen moda sorularına geçmek istiyorum. Bize öncelikle bu sezon kullanabileceğimiz hit renkler konusunda bilgi verir misiniz?
SAFİYE EKİZ: Bu sezon Neon renkler hiç olmadığı kadar moda... Renk konusunda özellikle bu sezon kendinizi sınırlamayın sarı, yeşil, mavi, oranj ilk akla gelenler.

BEN: Peki bu renklerle kullanılabilecek modelleri ve bu modeller arasında sizin favorilerinizi öğrenebilir miyim?

SAFİYE EKİZ: Bu sezon renkler neon, modeller rahat... Tiril tiril etekler, bol paça pantolonlar, etnik desenli bluzlar, elbiseler ilk akla gelenler.

BEN: Renkler, kıyafetler için uygun modeller hakkında bilgi aldık. Peki aksesuarlar konusunda bize anlatacağınız şeylerde var mı? Mesela geçen sezon oldukça iri takılar görüyorduk bayanlarda, bu sezonda da hala yer veriliyor mu aynı aksesuarlara?

SAFİYE EKİZ: Aksesuarlar giysiyi tamamlayan ona şıklık katan yegane parçalar olmazsa olmazlar... Bu sezon bileklerde bayram havası var, tak takıştır, irili ufaklı aklınıza ne geliyorsa... Beli saran şık kemerler yine etkisini devam ettiriyor.

BEN: Kapalı ya da açık bayanlara özel olarak kıyafet tavsiyeleriniz var mı?

SAFİYA EKİZ: Kapalı, açık hiç farketmeksizin bayanlara tavsiyem artık jean'leri dolaplara kaldırsınlar bu sezon etek hiç olmadığı kadar ön planda illa pantolon diyenlere de bol kalıpları öneriyorum. üstüne şık bluzlar, blazer ceketler rahat ve şık olmak isteyenler için ideal.

BEN: Eveeet… Bayanlar konusunda epey bir bilgi aldık peki beyleri de unutmak istemiyorum. Onlar içinde önereceğiniz renkler, modeller ve aksesuarlar konusunda bize biraz bilgi verebilir misiniz?

SAFİYE EKİZ: .Erkekler bayanlar kadar cesur değiller alışılmışın dışına çıkamıyorlar. Yeniyi deneme konusunda çekingenler. Sezonun renklerini modellerini takip etmiyorlar aksesuar kullanan erkek sayısı dahi çok az.

BEN: Peki sizin kendi şıklığınızın olmazsa olmazları nelerdir?

SAFİYE EKİZ: Her kadının dolabında koyu renk minimal kesim bir elbisesi, blazer ceketi beyaz klasik bir gömleği, spor bir eteği renk farketmeksizin trenchcoat'u mutlaka olmalı. Benim bu sezon dolabımın baş köşe parçaları etek pantolonlarım, tulumlar, blazer ceketlerim, özellikle bu sezon etnik desenli bluzlarım, eteklerim ve olmazsa olmaz takılarım...

BEN: Bu güzel sohbetimize son vermeden önce bize son olarak söylemek istediğiniz şeyler var mı? Siz kadar şık olmamız için bize verebileceğiniz ufak tavsiyeler ya da sizin olmazsa olmazlarınız?

SAFİYE EKİZ: Ben şık kadınları gördükçe çok mutlu oluyorum. Şıklığımızı ortaya çıkarmak ve giysileri iyi taşımak için kendinizi tanıyın aynanın karşısına geçmekten korkmayın size yakışan parçalar mutlaka vardır. Yeter ki siz giyinmekten mutlu olun. Unutmayın kötü giysi yoktur iyi taşımayan kadın vardır. Bunun sırrı da kendinizi sevmekle başlar. Kendinizi sevin... Sevgiyle kalın...

Dedik ve sohbetimizi bitirdik. Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum. <TWİTTER> adresinden Safiye Ekiz’i takip edebilirsiniz…
SEVGİYLE KALIN…

7 yorum:

  1. beklerdiğim yazı buydu :)

    YanıtlaSil
  2. yaaa evet ben de yazıyı hazırlarken aklıma geldi sana mail atacağım =)

    YanıtlaSil
  3. tanıştığıma memnun oldum..
    çok hoş röportaj hanım olarak faydalandım....
    benim sayfamada beklerim şeker blog...

    YanıtlaSil
  4. bende =) teşekkür ederim, bende geliyorum senin bloguna..

    YanıtlaSil
  5. Safiye ekiz bu kardesim boru degil Ne diyorsa odur Dikkate almak lazim

    YanıtlaSil
  6. Safiye ekiz bu kardesim boru degil Ne diyorsa odur Dikkate almak lazim

    YanıtlaSil
  7. haha =))) ewt öyle haklısın..

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...