WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

19 Haziran 2012 Salı

KOMBİN #1

Merhabalar sevgili dostlar...
tatil keyfi beni son hız sarmış durumda. Yerimden kimseler kaldıramıyor. O kadar fenayım ki halime kendim bile mızmızlanır oldum. Yazı falanda yazamıyorum. Derslerle uğraşırken çok daha hareketliydim. =)
Neyse ki önceden hazırlanmış yazılarım var =)
Ehhh tabi bir bloger olupta kombin paylaşmazsak ayıp olur. Bloger olmanın vizesi oldu nerdeyse...
Yaptığım güzel alışveriş sonrasında ablamla bi dışarı çıkayım dedim. Tabi yeni cicilerimi giydim. Buyrunuz efendim =)















Kapanış pozum da en sevdiğim olsun... =)

                                                                                                         
GÖMLEK: LCW
PANTOLON: KOTON
KOLYE: DEFACTO
AYAKKABI: KEMAL TANCA
ÇANTA: ABLACIĞIMIN =)))
EŞARP: ÇİSİL
GÖZLÜK: DAKS

SEVGİYLE KALIN... =)))



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...