WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

8 Aralık 2012 Cumartesi

KUZENİN YENİ DOSTLARI =)

Merhabalar sevgili dostlar... =)
Öncelikle çok çok özür diliyorum blogla hiç ilgilenemedim. Aslında o kadar çok yazacak yazım o kadar çok kafamda şuda yazılsın buda yazılsın dediğim konu var ki hangisini önce yazsam diye düşünür oldum. Ama işte mevzu çok olunca karar kılamadım. =)
Ama sonunda en sevimli yazımı buldum sanırım. Benim canım kuzenim kuzenden de öte Kardeşim Tarık'ın öteden beri süre gelen balık merakı ve o meraka yeni katılan su kaplumbağaları =)
Hepiciğinin fotoğrafını çektim. Sizde görün istedim buyurun, iyi seyirler =)
Haaa söylemedende geçmeyeyim bende bu ay sonu iki tane balık alıyorum. Onlarlada tanıştırırım sizi =)












SEVGİYLE KALIN... =)))

5 yorum:

  1. oy yerim ben onların akvaryum misketlerini(:

    YanıtlaSil
  2. Annemin haberi var mı alacağın balıklardan yok sen işe gidince o bakacakta ondan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. var canım var kendi daha çok meraklı benden =)

      Sil
  3. felicidades por el blog, esta genial, asi que con tu permiso me quedo mirando cositas por aqui, saludosssss

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...