WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

23 Mart 2012 Cuma

ELİT ÇİKOLATAAA... =)


Eveeettt… uzun süreden beri bir şeyler yazamamıştım ve sıcağı sıcağına hemen bir yazı yazayım dedim. =)
Gelelim asıl mevzumuzaaa… Diyette olduğum için hergün yürüyüş yapıyorum. Annem dönüşte markete uğramamı söylemişti. Bende bir uğrayayım dedim. Yolumun üzerinde A101 vardı. Herşeyi aldım kasaya gelinceye kadar her şey normaldi. Kasaya bir geldimki kenarda bunları gördüm.


Ehhh diyetteydin hani sen diyenleri duyuyor gibiyim. Ama almazsam aklım kalacaktı. Kahveyide görünce üzerinde bir elektrik aldım hatta aşık oldum. Yemeyeceğim ama onların varlığı bana huzur verecek. Hihihi =)))


Kutunun içinde 6 tane kaşık şeklinde çikolata çıkıyor. 3 tanesi sütlü, 3 tanesi dark.
Boyutlarını da anlayabilin diye elime aldım şöyle bir… =)



Ehhh o kadar anlattım. Eve kadar taşıdım. Bir ısırık alıp tadı hakkındada bilgi vereyim dedim gerçekten güzel buldum.
Denemek isteyenler sanırım A101’den bulabilirler. =)






12 yorum:

  1. ehhh artık yanınada bi kahve yaparsın içeriz :)) ayyy yada sıcak sütle de süper oluuurrr

    YanıtlaSil
  2. olur yaparım ne demek =) haklısın sıcak sütlede kahve ilede harika olur =)))

    YanıtlaSil
  3. şimdi senin ağzımızı sulandırmaya ne hakkın var ki:) güzel paylaşım olmuş amma ve lakin elimin altında bir parçacık çikolata olmaması da benim suçum:D

    YanıtlaSil
  4. haha =) sevgili çağla bu güzel yorum için çok teşekkür ederim =) een yakın A101'e gitmeni tavsiye ederim çok güzel gerçekten kahve ile de harika ;)))

    YanıtlaSil
  5. ama bu haksızlık yaaa bende diyetteyim çok canım çekti çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. haha =) ben gibisin sende moda sayfam =)

    YanıtlaSil
  7. Bende diyetteyim, allahtan çikolata ve tatlıyla aram yokta görünce kudurmuyorum :))) Benim zayıf noktamda popcorn :(

    YanıtlaSil
  8. oda çok özel bi şey yaa =)) ama ben tam bir çikolata aşığıyım. krize girebiliyorum =)))

    YanıtlaSil
  9. ya ben bunlara bayılıyorum, bir de kahve yanında olunca! ama kimbilir nasıl kalorilidiir :(

    edankb.blogspot.com
    beklerim bana da..

    YanıtlaSil
  10. canım kalorisini bilmiyorum ama gerçekten lezzetliler. bir kahve tiryakisi olarak olmazsa olmaz diyebilirim =)

    YanıtlaSil
  11. es una idea buenisima me encanta el chocolate!!!
    Me he hecho seguidora de tu blog tienes ideas muy bonitas

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...