WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

23 Mart 2012 Cuma

Happy Birthday Asu...


Sevgili asucc'nin  doğum günü çok yakın. 28 martta. Ama ben ona önceden bir sürpriz yapmak istedim. Önce pastaneden şeker hamurundan yapılmış güzel güzel süsler aldım. Fiyatları çok uygun merak etmeyin. Pastanın tarifini vereyim bakın deneyin sizde memnun kalacaksınız. =)))


Keki için;
2 yumurta
7 yemek kaşığı şeker
2 çay fincanı süt
½ çay fincanı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı karbonat
1,5 su bardağı un
Not: hamur tahin kıvamına gelinceye kadar un ekleyebilirsiniz.
Yapılışı;
Yumurtayı 5 dakika çırpıp iyice köpürene kadar çırpın. İçine şekeri ekleyip 5 dakika daha çırpın. Sütü ve yağı ekleyip çırpın. Un kakao karbonat ve kabartma tozunu ekleyip tekrar çırpın. Kalıbınız pasta fırçasıyla yağlayıp hafifçe unlayıp kek hamurunu kalıba dökün. 180 derecede 25 dakikada peşiyor.
Süslemek için;
Kakaolu ve havuçlu toplar kullandım (petibör bisküviden yaptım). Şeker hamurundan yapılmış renkli kurabiyeler.
Not; Kremşanti olarak Dr.oetker vanilyalı kullandım.
Denemenizi tavsiye ederim çok hoş oluyor. Ha birde son bir tavsiye daha eğer kekini ıslak seviyorsanız süt, granür kahve ya da şekerli su ile ıslatabiliriniz.
Sonuç budur... =)))

Afiyet olsun… =)))


11 yorum:

  1. benim de doğum günüm ama kimse bana pasta yapmıyor :(((

    YanıtlaSil
  2. mutlu yıllar olsun pasta da çok cici olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. ssevgili yasmin sanada yaparım üzülme =)

    sevgili luckyluke güzel dileklerini ileteceğim. çok teşekkürler... =)

    YanıtlaSil
  4. Şİmdi bbu güzel şeyleri yiyecek misiniz yaaa, günah günah :))

    YanıtlaSil
  5. sevgili bolat çoktannn yedik bizde biraz üzüldük ama öyle güzel görüncede insan yemeden duramıyor =)

    YanıtlaSil
  6. Harika bir pasta olmuş..
    Ellerine sağlık canım..
    Takibindeyim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. sevgili hayat cafe tarifleri çok teşekkür ederim bende senin takibindeyim sevgiler =)

    YanıtlaSil
  8. Nice nice mutlu yıllar diliyorum :)
    Pasta da şahane,ellerine sağlık canım..
    Cici haftalar olsun..

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim zel... =))) sanada iyi haftalar =)

    YanıtlaSil
  10. These look so yummy! I wish I could understand the recipe though :(

    YanıtlaSil
  11. thank you.English text will soon publish.Do not worry. =)

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...