WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

7 Haziran 2012 Perşembe

CİPS YAPMAYA NE DERSİNİZ =)

Tatil başladı başlayalı boğazım hiç durmuyor. Her gün farklı bir şey deniyorum. Canım cips istedi. Midem çok hassas olduğu için hazır cipslerden pek fazla yiyemiyorum. Bende kendim evde yapıyorum.


Sebze soyacakları bu iş için çok rahat kullanılıyor. 5 orta boy patates iki kişi için yetiyor da artıyor bile. Patatesleri doğradıktan sonra 3 yemek kaşığı nişasta ve 2 çay kaşığı tuzla güzelce harmanladım. Kızgın ayçiçeği yağı içine azar azar ata ata kızarttım. Ama ocağın başında 3 saniye ayrılsam yanabilme ihtimali var. Çünkü çok inceler. =)

Yapanlara şimdiden afiyet olsun... =)))
SEVGİYLE KALIN... =)))

8 yorum:

  1. süper fikirr meyve soyacağı hiç aklıma gelmemişti:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah =))) satan kişi soktu aklıma bu fikri dene bence çok güzel oluyor =)))

      Sil
  2. Evde yapılmış cips, hem sağlıklı hem de leziz olmuştur. Ellerine sağlık canım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet herşeyden öte sağlıklı oluşu çok iyi oluyor nasıl yapıldığından eminim hiç yoktan =) teşekkür ederim elifcim =)

      Sil
  3. Süpermiş kuzucum :) Afiyet olsun.
    Dener miyim hı ıhh :) Ben hazır cips yiyebilenlerdenim ama üşenmemen harika doğrusu!

    Bloğuma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yemek konusunda hiiiç üşenmem şulecim =) teşekkür ediyorum =)

      Sil
  4. denemek lazımm :))

    diorki.blogspot.com

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...