WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

12 Haziran 2012 Salı

ÇOKOTOP... =)

Şimdi yazının başlığını okuyunca beni devamlı olarak takip eden yazılarıma yorum yapan sevgili dostlar anlayacak ki Merve'nin canı yine birşeyler yemek istedi ve hiç üşenmeden kaktı yaptı. =)
Evet itiraf ediyorum tamda anlattığım gibi oldu. Aslında ben bunu geçen hafta yaptım. Şimdi öyle yanlış falan anlaşılmasın dışı çikolata falan kaplı diye içi gayette besleyici. Yani çocuklarınıza çikolata topu yediriyorum adı altında vitaminli şeylerde yedirebiliceksiniz. =)
Neyse benim yine çenem düştü. Lafı fazla uzatmadan malzemeleri vereyim ve yapılışını anlatayım. =)

MALZEMELER:
-1 paket etimek
-1 paket petibör bisküvi
-5 kayısı
-3 hurma
-yarım limon kabuğu rendesi
-20 ceviz (içinden benim mideye indirdiklerim de var tabi =P )
-4 yemek kaşığı sıvı yağ
-süt (kıvamının tutmasına göre ayarlama yapmalısınız)
-kakao
-Vanilya
-1 paket çikolata sosu

YAPILIŞI:
Şimdiii sevgili dostlaar öncelikle etimekleri robotta bir güzel parçalıyoruz. parçalıyoruz dediğime bakmayın işte böyle un gibi olacak. =)


Sonra bisküvilerimizi de daha iri taneli olacak şekilde aynı işlemden geçiriyoruz. O da böyle. =)


Şimdi sırada meyveler var. Onları da ufak ufak doğruyoruz. Onlarda işte böyle. =)



Şimdide kakao, vanilya, ceviz ve yağı ekleyip şöyleee bir harmanlıyoruz. Kıvamına göre sütle harcı yoğurmaya devam ediyoruz. Kıvamını ben nerden bileyim müneccim miyim ayyy diyenleri duyuyor gibiyim. =) hemen onuda söyleyeyim. Ceviz büyüklüğünde parçaları alınca elinizde yuvarlayıp şekil verebiliyorsanız başardınız demektir artık süt kutusunu bırakın elinizden. =)


Gördüğünüz gibi topları yaptım. Rahat rahat çikolata sosunu dökeyim diye fırın tepsimi kullandım. normalde bu harçtan ortalama 30 top çıkıyor ama ben yaparken mideye indirmekten kendimi alamadığım için siz burada daha az göreceksiniz. =)


Çikolata sosumu yaptıktan sonra bütün bir tencereyi döktüm toplar üzerine. servis ederken çikolata sosunun bol olması daha bir zevkli oluyor hem. =)


Yarım saat içinde yenilebiliyor hatta ben 10 dakika sonra yedim =) Görüldüğü üzere aşık olduğum tat hindistan cevizi yine iş başında... =)



Yapanlara şimdiden afiyet, bal, şeker olsun...



SEVGİYLE KALIN... =)))

7 yorum:

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...