WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

3 Şubat 2012 Cuma

'BABY İS COMİNG' =)))


26 aralıkta teyze olacağımı öğrendim. =) ehh tabi mutluluk gözyaşları, sevinç çığlıkları evdeki atmosfer harikaydı. Tabi herkes şimdiden hazırlıklara başladı. O zaman tahmini 6 haftalık demişti ablamın doktoru. Yani işte bu kadar =)))

Annem genç anneanne olarak birde ilk torun olmasının etkisiyle hemen örgülere başladı. Cinsiyeti belli olmadığı için unisex renkler herkesin tercihi.
Sanırım sarı bir civciv kadar tatlı olacak bunu giydiğinde =)
Bu kar topu gibi =)
Bununda rengi belli olmamasına rağmen çok güzel bir yeşili var. =)
Bu patiklerde hediye =) şimdiden şanslı bizim ‘fasulye’ =) (evde fasulye kadar muhabbeti dönmekte de =) )

Tabi teyzesinin bitanesi olunca insan kıymetli oluyor yani. =) geçenlerde alışverişe çıkmıştım. Tüm bebek mağazalarına girdim =))) ama en güzelleri LCW’da vardı. Bende birkaç parça alayım dedim. 
Ama cinsiyet belli olmayınca biraz zor seçim yapılıyor. Daha aklımda kalan o kadar çok kıyafet var ki anlatamam.
Ablam biz böyle deli gibi hazırlık yaptıkça banada alacak bir şeyler bırakın diyor bazen =)


            Beni sıkı sıkıya tembihliyor sakın artık daha fazla bir şey alma diye. 
Ehh tabi bebeğimizin babaannesi ve onların aileside mutluluk içinde araştırma yapıyorlar. Eee bizim ‘fasülye’ şanslı. İstanbul’u Ankaras’ı Kastamonu’su babasının yurtdışı seyehatleri derken çok çok cicileri olacak hissediyorum. =)))
Sizinde var mı böyle bebek hazırlıklarınız?
Ya da yakınınızda bebek bekleyenler?






2 yorum:

  1. Sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın inş.. Sevgiler..

    http://trendsum.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için =)

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...