WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

8 Mayıs 2012 Salı

MİMLENDİM... =)))


Bu benim için bir ilk oldu. İlk defa mimlendim. Hep merak ediyordum nedir bu mim, nasıl olur, kim neden yapar diye... =))) Sabah bilgisayarımı açtığımda ilk işlerim arasında blogumu kontrol etmek var. Bu sabahta kalktım şöyle bir ne var ne yok diye bakayım dedim. Sonra birde ne göreyim nasil anne beni mimleyerek bana VERSATILE BLOGGER ödülü vermiş. 

Sağolsun, varolsun... Beni çok mutlu etti. Bu ödül ve mimden ötürü ^hakkımdaki 7 gerçek...^ hakkında bir yazı yazmam gerekiyormuş. Hadi buyrun bakalım ^hakkımdaki 7 gerçek^ neymiş bir okuyun...


*21 yaşında olmama rağmen hala babamın küçüğü, annemin dağınık ve maviş kızı (doğduğumda gözlerim mavi olduğu için bu lakap şimdi eser yok o gözlerden (=), ablalarımın ufaklığı oluyorum.
*Havada, karada, hastayken, meşgulken, misafir varken, arkadaşlarımın evinde kısacası gördüğüm ilk mutfakta yemek yapma özelliğim vardır.
*Her saatte, her konuda, her yerde ve herkesle saatlerce konuşabilirim. Kısacası konuşmadan yaşayamam.
*41 numara ayaklarım var her ayakkabı alışımda satış sorumlularının gözleri faltaşı kıvamına geliyor. =)))
*Her mevsimde çorabım ayağımdadır. Hatta çocukken abartıp havuza giderken bile çorap giymiş annemi sinir etmişliğim olduğunu hatırlıyorum. O kadar yani… =)))
*3 yıl sonra okulöncesi öğretmeni olacağım. Başta mesleğimden ve çocuklardan nefret ederdim ama her geçen gün mesleğime de çocuklara da bir kez daha aşık oluyorum.
*15 yıllık bir arkadaşım var. O benim her şeyim. Birbirimize soyadımızla hitap ederiz hep… =)))

Eveeettt... Adet yerini bulsun diye 5 blogger arkadaşımızıda mimledim... Hadi bakalım ben yaptım onlarada kolay gele... =)))


SEVGİYLE KALIN...

4 yorum:

  1. 41 numara maşallah! Benim 36 :P Çok konuşma yeteneğine bende sahibim gevezelik denmesinden hoşlanmıyorum yalnız ondan yetenek kabul ediyorum.. Seninkide yetenek hani Hehe :))

    YanıtlaSil
  2. heee evet ufaklığımızsın, 1.75lik bir ufaklık :)))

    YanıtlaSil
  3. bu arada teşekkür ederim efendim :))

    YanıtlaSil
  4. hehe =) teşekkür ederim nurcum farkımız işte =)

    aaa evet yaa boyumu yazmayı unutmuşum =))) rica ederim yasmincim =)

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...