WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

11 Mayıs 2012 Cuma

DİKKAT: ÇOCUKLAR VE ÇOCUK RUHLULAR TEkRAR İSTEYEBİLİR... =)))

Dün bir şey paylaşmadım blogda diye gece içime dert oldu. Dedim ki gidip hemen paylaşayım bir şeyler.
Öncelikle hepinize hayırlı cumalar diliyorum. =) Şimdi gelelim ne paylaşacağıma...
Sanırım işimden kaynaklı olacak renkli, resimli, sesli falan bir şey görünce dayanamıyorum. mesela nerede bir *PEPEE* görsem küçük bir çocuk gibi yapışıyorum ona resmen. =)
Bu ilginç yumurtaları görünce de aşık oldum adeta. Yakın zamanda yapıp yemek istiyorum =) Yine yabancı kaynaklı bir sitede gördüğüm için değişik bir jöle kullanmışlar ama Dr. oetker'in çilekli, muzlu jöleleri var ben onlardan yapmayı düşünüyorum. Bu arada yapınca 2-3 saat buzdolabında bekletmek gerekiyormuş. Servis etmeden de 15-20 dakika önce buzdolabından çıkartın diyordu. Yani ben öyle çevirdim =))) Hadi gelin fotoğraflarına da bakalım o zaman ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. =)))


























NOT:Kaynak sitemiz (BUDUR)
SEVGİYLE KALIN... =)))

6 yorum:

  1. aaaa çok güzellll.artık yaparsın bize de değil mi? :P

    YanıtlaSil
  2. hahah =))) olur en kısa zamanda...

    YanıtlaSil
  3. kızlarım haşlanmış yumurta yemiyor ama buna bayılırlar eminim :) güzel fikirmiş denemek lazım...

    YanıtlaSil
  4. belki böyle böyle alışırlar deneyin bakalım =)))

    YanıtlaSil
  5. you have such a wonderful blog - amazing ideas ^^

    YanıtlaSil
  6. thank you marite... =))) I was very happy... <3

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...