WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

14 Mayıs 2012 Pazartesi

BUNLAR ÇOK CİCİ =)))

Merhabalar sevgili dostlaaarrr...
3 gündür bir şey yazamadım. Ben de hemen bir yazı yazayım ve sizlerle bağımı kopartmayayım dedim. =)
Bahar yaklaşıyor. Her yer çiçeklerle doldu. Sizinde, çocuklarınız ya da kendiniz için verdiğiniz partilerde konuklarınıza verebileceğiniz bahar esintili küçük hediyecikler gördüm. Benim çok hoşuma gitti. bakalım siz de beğenecek misiniz... =)))
























KAYNAK ADRESİMİZ (BUDUR)
                                                            SEVGİYLE KALIN =)))

2 yorum:

  1. ben bu sevimli kürdanlardan istiyorum, nerede kullanacağımı anlatmıştım sana, malzemeleri hazırlıyorum :))

    http://yasmin-cc.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. tabi efendim istediğiniz tarihi önceden söylerseniz hazırlarım ;)

    YanıtlaSil

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...