WARNİNG!!!

Blogumda yer alan yazı ve fotoğrafların izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ YASASI'na göre suçtur.

25 Ekim 2012 Perşembe

SEV DEDİ GÖZLERİM... =)

Orhan Gencebay'ın şarkılarının seslendirildiği BİR ÖMÜR albümünden favori şarkım...
ZERRİN ÖZER-SEV DEDİ GÖZLERİM...


Gördü gözlerim 
Gördü gözlerim 
Bir gerçeği gözlerinde 
Gördü gözlerim 
Bir heves değil bir arzu değil 
Sevgilin budur senin sev dedi gözlerim 

Seni yıllardır bekliyordum 
Bir sevgilim yok yok diyordum 
Hasretin yokluktan zehrolmuştu 
Dünyadan bir zevk almıyordum 

Sen de bahtım gibi bana vefasız olma sevgilim
Ömrümce aradım seni yaşla dolmasın gözlerim 
Her arzunun ötesinde bir ağ gibi hep sen vardın 
Aşkların en güzeliyle uzandı sana ellerim 
Hasretim sensin tek çaremsin 
Yıllardır beklediğim aşkımsın benim 

Bıktı artık gönlüm gamdan kederden 
Ayrılık isteme sakın ne olur benden 
Şu benim bahtımı bilemezsin ki 
Yerden yere vurdu beni ne gelir elden 

Sen de bahtım gibi bana vefasız olma sevgilim 
Aşkların en güzeliyle uzandı sana ellerim 
Hasretim sensin tek çaremsin 
Yıllardır beklediğim aşkımsın benim

SEVGİYLE KALIN... =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çok yazan değil, güzel yazan yaşar. Yazılan har satırda kişinin aksidir aslında.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...